Διστακτική αρχή

Οι αγωνιζόμενοι της μοτοσυκλέτας έβαλαν για λίγο στην άκρη τις δυσκολίες της τόσο ιδιαίτερης φετινής αγωνιστικής χρονιάς και προσέφεραν πολύ όμορφες μάχες στον πρώτο φετινό γύρο του HSBK 2020.

Στο τέλος του πρώτου αγωνιστικού τριημέρου του HSBK και του Supermoto Cup 2020, με τον πρώτο διπλό αγώνα στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, οι Χαράλαμπος Θεοδωρόπουλος (Open), Γιάννης Περιστεράς (Supersport 300) και Δημήτρης Καρακώστας (Supersport) έκαναν δύο σημαντικά βήματα για να στεφθούν Πρωταθλητές με δύο νίκες στους ισάριθμους πρώτους γύρους του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας – όπως και ο Σπύρος Κεφαλωνίτης για την κατάκτηση του Κυπέλλου Supermoto. Αντίθετα, στην κατηγορία Racing τις δύο νίκες μοιράστηκαν οι Ανδρέας Παργινός και Γιώργος Κίτσος και στα Superbikes οι Δημήτρης Παπαγγέλου και Σωτήρης Μπεγνής.

Σε ένα τριήμερο με αρκετή ζέστη οι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν άρτια τη διαχείριση των ελαστικών, και σήμερα η πίστα ήταν στα καλύτερά της από άποψη πρόσφυσης, μετά τα Χρονομετρημένα της Παρασκευής και τους χθεσινούς αγώνες. Έτσι, όλοι οι αναβάτες προσέφεραν ιδιαίτερο θέαμα, και στην πλειοψηφία των κατηγοριών επεφύλασσαν μάχες στον τροχό! Ατυχώς, η οδηγία της ΓΓΑ για απαγόρευση παρουσίας θεατών στέρησε από τους τελευταίους ορισμένες από τις καλύτερες μάχες του είδους.

Το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της Ταχύτητας για το 2020 κύλησε χωρίς κανένα πρόβλημα και απρόοπτο, χάρη στις προσπάθειες των αναβατών και των ομάδων τους, που συνέβαλλαν έτσι στην επιτυχία του εγχειρήματος της ΑΜΟΤΟΕ και της IRON TEAM για την επιβίωση, αν όχι αναζωογόνηση, του σπορ σε μια συγκυρία ιδιαίτερα μεγάλων δυσχερειών λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

SUPERBIKES – 1ος αγώνας

Η ισχυρότερη κατηγορία επεφύλασσε μια πολύ μεγάλη ανατροπή, παρότι στους πρώτους πέντε γύρους οι τρεις πρώτοι, Σωτήρης Μπεγνής (Yamaha R1), Δημήτρης Παπαγγέλου (Honda CBR1000) και Σάκης Συνιώρης (Yamaha R1) έκαναν σχετικά μοναχικό αγώνα.

Μεχρι που ήρθε ο 6ος γύρος. Στην Κ1, ο Μπεγνής είχε μια πτώση, η οποία εκτός του ότι τον έριξε στην τελευταία θέση και έβαλε τέλος στις βλέψεις του για μια διαφαινόμενη νίκη, έπειτα από λίγο οδήγησε και στην εγκατάλειψή του λόγω ζημιάς που υπέστη το τιμόνι της R1 κατά την πτώση. Έτσι, ο Παπαγγέλου δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει πρώτος στον τερματισμό, όπως και οι Συνιώρης (που συνέχισε και σήμερα να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων) και Δημήτρης Βάμβας (Kawasaki ZX10R) στις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου.

«Παρότι ήταν λίγες οι συμμετοχές, που είναι κακό και για το θέαμα και για εμάς που δεν το ευχαριστιόμαστε ανάλογα, θεωρώ ότι οι οδηγοί που είμαστε μέσα είμαστε δυνατοί», είπε ο Παπαγγέλου. «Δεν θεωρώ ότι είναι μια νίκη λόγω λίγων συμμετοχών, προχωράμε μπροστά και παίρνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

HSBK2020_R1_Superbikes_Papaggelou

SUPERBIKES – 1ος αγώνας

Η ισχυρότερη κατηγορία επεφύλασσε μια πολύ μεγάλη ανατροπή, παρότι στους πρώτους πέντε γύρους οι τρεις πρώτοι, Σωτήρης Μπεγνής (Yamaha R1), Δημήτρης Παπαγγέλου (Honda CBR1000) και Σάκης Συνιώρης (Yamaha R1) έκαναν σχετικά μοναχικό αγώνα.

Μεχρι που ήρθε ο 6ος γύρος. Στην Κ1, ο Μπεγνής είχε μια πτώση, η οποία εκτός του ότι τον έριξε στην τελευταία θέση και έβαλε τέλος στις βλέψεις του για μια διαφαινόμενη νίκη, έπειτα από λίγο οδήγησε και στην εγκατάλειψή του λόγω ζημιάς που υπέστη το τιμόνι της R1 κατά την πτώση. Έτσι, ο Παπαγγέλου δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει πρώτος στον τερματισμό, όπως και οι Συνιώρης (που συνέχισε και σήμερα να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων) και Δημήτρης Βάμβας (Kawasaki ZX10R) στις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου.

«Παρότι ήταν λίγες οι συμμετοχές, που είναι κακό και για το θέαμα και για εμάς που δεν το ευχαριστιόμαστε ανάλογα, θεωρώ ότι οι οδηγοί που είμαστε μέσα είμαστε δυνατοί», είπε ο Παπαγγέλου. «Δεν θεωρώ ότι είναι μια νίκη λόγω λίγων συμμετοχών, προχωράμε μπροστά και παίρνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

HSBK2020_R2_Superbikes_Begnis

Πηγή: Bikeit.gr